vrijdag 7 november 2014

Let's swap!

Oké, ik geef het toe...ik ben (lichtelijk) verslaafd aan Instagram! Ik vind het gewoon te leuk om bij anderen te zien hoe ze hun huis inrichten en wat voor mooie DIY's ze maken. En natuurlijk is het ook erg leuk om fijne reacties op je eigen foto's te krijgen!

Afgelopen week stond IG in het teken van dé instaswap. Dit is eigenlijk één grote ruilpartij van IG'ers onderling. Georganiseerd door Lynda Hovens, kijk maar eens op www.instaswap.nl voor meer details.
Maar deze week was dus iedereen in spanning wat haar swapmaatje van de swap zou vinden en natuurlijk wat ze zelf zouden krijgen.

Ik ben super verwend door @linart De postbode bracht mij dit:


Een gave poncho, notitieboekje, leuke kaarten en ook een supermooie slinger met allemaal foto's die ik zelf op IG had gezet.

Voor mijn swapmaatje @angeline_mv maakte ik dit:


Wat kaarten met teksten die zij zelf ook al 's op een onderzetter had geschreven (wat ik dus weer bij haar op IG had gezien), een hertje, huisje, slingertje en de welbekende koelkastmagneetjes.
Gelukkig was ze er erg blij mee!

Wil je meer swapfoto's zien? Zoek dan eens op IG met #instaswap2014falledition Je komt echt de mooiste dingen tegen...

En volgend jaar? De zomereditie van 2015??? Ik ben erbij!!!!!

1 opmerking:

  1. Leuk Klaske om te zien (han ik natuurlijk al op IG) maar ook om hier te lezen! Ga jij je ook aansluiten bij Bloglovin dan kan ik je daar volgen. Je vind mij hier: https://www.bloglovin.com/cecielvanderpas .

    BeantwoordenVerwijderen